Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Η Διακομματική συμφώνησε πως το κόστος αγοράς τηλεοπτικού χρόνου για τα διαφημιστικά μηνύματα των κομμάτων θα ανέλθει σε 6 εκατ. ευρώ, ενώ θα ισχύσουν σε γενικές γραμμές οι όροι προβολής που προβλέπονταν και στις ευρωεκλογές του 2004.
Αυτό σημαίνει πως κάθε ραδιοτηλεοπτικός σταθμός θα πρέπει να μεταδώσει 4 συζητήσεις με εκπροσώπους κομμάτων, να διαθέσει ένα 10λεπτο την εβδομάδα στα κόμματα και να μεταδώσει μία συνέντευξη Τύπου διάρκειας 60 λεπτών. Επίσης ορίζεται πως το 1/3 των δελτίων Ειδήσεων θα διατίθεται για την παρουσίαση της προεκλογικής δραστηριότητας.

ΝΑΙ,ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ...6ΕΚ.ΕΥΡΩ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ,ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΜΕ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου